Маркетинг и медии

Живот/Маркетинг и медии
Delulu is the solulu: Новите думи в речника на Кеймбридж
Над 6000 нови думи влязоха в Кеймбриджкия речник през 2025 г., вдъхновени от TikTok, интернет културата и езиковите навици на поколенията Z и Алфа

Стратегии/Маркетинг и медии
Децата са пристрастени към социалните мрежи. Европа не може да постигне единно решение на проблема
Докато ЕС се опитва да регулира големите платформи, страните и компаниите спорят за това кой е отговорен за защитните мерки.

Стратегии/Маркетинг и медии
Бисквитката на Селена Гомес: Бизнесът за бързи храни атакува инфлацията с ВИП маркетинг
Американските потребители ограничават все повече хранителните продукти в кошницата си. Но са склонни да похарчат няколко долара повече, ако в рекламата участват звезди
Opinion

Бизнес/Индустрии
Рекламните гиганти се борят за оцеляване в ерата на AI
Разкошната ера на Медисън Авеню е далечен спомен, тъй като по-пестеливата индустрия се адаптира към изкуствения интелект

Стратегии/Маркетинг и медии
Медиите в Москва и Киев са на различни полюси за срещата Путин-Тръмп
Руските новинарски сайтове се наслаждават на световното внимание и публикуват положителни коментари. Настроението в Украйна е мрачно и отразява опасенията, че няма да има добри резултати

Живот/Маркетинг и медии
Paramount е на път да открадне създателите на Stranger Things от Netflix
Братята Дафър са в сериозна фаза на преговори с филмовото студио, което наскоро беше придобито от Skydance на Дейвид Елисън

Стратегии/Маркетинг и медии
Интернетът от другата страна на езиковата бариера
Ново изследване показва как различните култури изграждат паралелни онлайн светове – и защо YouTube на хинди няма нищо общо с англоезичната платформа

Стратегии/Маркетинг и медии
Как да върнете контрола върху екранното време на децата си, според Мел Робинс
Авторката на бестселъри и мотивационен лектор Мел Робинс споделя своите две прости правила и нов подход, чрез които родителите могат да изградят здравословна връзка на децата си с технологиите

Стратегии/Маркетинг и медии
Джими Кимъл стана италианец след като Тръмп се прицели в шоуто му
Водещият допълни, че няколко звезди от „А“ листата на шоубизнеса също са поискали двойно гражданство предвид ситуацията, в която президентът на САЩ се насочва към медийни личности, които не са в политически синхрон с него

Стратегии/Лидерство
„Аутсайдерът“ от Уолстрийт: Джери Кардинале е скритият архитект на медийната сделка за 2025
Той стои зад сливането между Paramount Global и Skydance Media за 8,4 милиарда долара, но е далеч от културата на Холивуд и не се състезава за „Оскар“

Живот/Маркетинг и медии
Да видим любимите си създатели на съдържание на живо: Новата гореща тенденция в събитията
Турнетата на подкастъри и инфлуенсъри пренаписват правилата на живите събития – с по-достъпни билети, нестандартни дестинации и истинска близост с любимите създатели

Стратегии/Маркетинг и медии