Gen Z
Стратегии/Маркетинг и медии
Ново проучване: Влизането в социалните мрежи е силно свързано с депресията при младежите
В най-екстремните случаи има млади хора, които прекарват до осем часа на ден в тези платформи, казват учените от Оксфордския университет
Стратегии/Gen Z
Gen Z иска коледните партита в офиса тази година да са без алкохол
Съществуват обаче известни разногласия дали младите служители избягват алкохола заради ползите за здравето им или защото той просто е станал твърде скъп
Стратегии/Gen Z
5 червени флага, че не разбирате служителите си от Gen Z
Най-младата сила на пазара на труда е в състояние да преобърне професионалните стандарти във всяка една компания
Стратегии/Gen Z
Уволнен си! Все повече служители от Gen Z изхвърчат от работа само месеци, след като са наети
Недоволството на работодателите е заради липсата на мотивация или инициативност – 50 % от анкетираните в ново проучване посочват това като причина за неуспеха на новия си служител
Стратегии/Офис тенденции
„Голямото оставане“: Защо Gen Z се хвалят с корпоративната си работа
На фона ширещото се отрицание на работата в офис от 9 до 5 някои от най-младите служители печелят последователи в социалните мрежи, изтъквайки предимствата ѝ
от Владимира Алексиева -
Стратегии/Gen Z
Джейми Даймън към Gen Z: Излезте от TikTok и започнете да четете книги
"Може би някой ден ще инжектират знанията директно в мозъка ви или нещо подобно, но засега не е така. Затова бъдете умни и не си губете времето", съветва главният изпълнителен директор на най-голямата американска банка JPMorgan
Бизнес/Компании
А1 подкрепя успешния старт на професионалното развитие на младите таланти с интерес в сферата на технологиите
Започна академичната година на първия A1 Tech Talents клас в специалност „Телекомуникационни технологии“ в партньорство с Висшето училище по телекомуникации и пощи
Стратегии/Маркетинг и медии
Готови ли сте да работите от понеделник до неделя? Въпрос към 57% от Gen Z, които искат да бъдат инфлуенсъри
Ето как изглеждат дните и многото предизвикателства, пред които създателите на съдържание се изправят по пътя си към популярността и достигането до финансова стойност
Стратегии/Маркетинг и медии
Последен опит на Тръмп да се хареса на феновете на Суифт - фланелката „Trump Era“
Бившият президент използва дизайн на тениските на Тейлър Суифт в кампанията си
Стратегии/Маркетинг и медии
Гласът на Тейлър Суифт за Камала Харис стига до над 280 милиона последователи
Много от феновете на поп звездата вече са сформирали Swifties for Kamala - коалиция от фенове, които събират пари и насърчават хората да се регистрират, за да гласуват
Стратегии/Gen Z
Gen Z се отказва от Google
Младото поколение предпочита да търси в социалните мрежи, най-вече в TikTok
Стратегии/Gen Z