Какво ли не прави кризата?

Петър Илич, собственик на шест ресторанта в Лондон, пред лицето на рецесията направи неустоимо предложение на клиентите си, пише "Le Monde". В продължение на един месец в неговия ресторант Little Bay клиентите могат сами да решават дали да платят консумираните от тях храни и на колко ги оценяват, както се фактурират само напитките. Менюто в ресторанта няма обявени цени.

Собственикът обяснява, че е избрал момента, за да направи реклама на заведенията си и че дори умерените цени не могат да задържат клиентите в условия на криза.

Тази реклама се оказа позитивна за разположения близо до Ситито ресторант, който се превърна в международна сензация. Репортажи за него направиха медии от Франция, Италия, САЩ, Бразилия, Израел и др.

От тогава клиентите се тълпят, обяснява Петър Илич- туристи, студенти, бизнесмени. При това тези, които не оставят нищо, са рядкост. По-честа била ситуацията, когато клиентите оставят повече, отколкото е средната цена на ястията, обяснява той.

Средно всеки посетител на заведението е оставил по 18 лири, изчислява собственикът, отчитащ по над 2 000 посещения на ден.