„Ангелите“ на Victoria’s Secret се завърнаха на модния подиум с бляскав спектакъл на марката в сряда вечер, а за първи път сред тях дефилира и професионален спортист.

23-годишната баскетболна звезда на клуба Chicago Sky Ейнджъл Рийз се присъедини към супермодели като Бела и Джиджи Хадид и бивши „ангели“ като Адриана Лима в шоуто, в което участваха още трансджендър, бременни и плюс-сайз модели.

Рийз сподели пред CNN, че участието й е резултат от разговори с изпълнителния директор на Victoria's Secret Хилари Супер, натоварена със задачата да преобърне съдбата на марката.

„Тя ми каза: „Можеш да бъдеш тук. Ти си атлет, имаш тялото за това и изглеждаш невероятно, и си наистина, наистина уверена“, споделя Рийз.

Разнообразният състав отразява обновената визия на марката за ежегодната ѝ екстравагантна проява, подновена през 2024 г. след шест години прекъсване, отбелязва CNN.

Някога емблематично телевизионно събитие, модното ревю на Victoria’s Secret често беше критикувано, че промотира остарели стандарти за красота, а зрителската аудитория рязко спадна (от 9,7 милиона през 2013 г. до 3,3 милиона през 2018 г.), преди да бъде отменено през 2019 г.

Американският гигант в луксозното бельо, известен с продукти като сутиена Miracle, предпочиташе предимно слаби светлокожи модели в рекламните си кампании

Модното ревю, излъчено на живо снощи, обаче започна с бременната в деветия месец Джасмин Тукс, а коремът ѝ беше напълно открит под прозрачната златиста рокля с перли и огромно украшение във форма на мида, напомнящо шедьовъра „Раждането на Венера“ на Ботичели.

Getty Images | Бременната в деветия месец Джасмин Тукс откри ревюто на Victoria's Secret снощи, а коремът ѝ беше напълно открит под прозрачната златиста рокля с перли
Getty Images | Бременната в деветия месец Джасмин Тукс откри ревюто на Victoria's Secret, а коремът ѝ беше напълно открит под прозрачната златиста рокля с перли

Моделите с по-големи размери Палома Елсесер, Ашли Греъм и Юми Ну също дефилириха, а заедно с тях на подиума беше и Алекс Консани, която (с Валентина Сампайо) написа история миналата година, ставайки първата транссексуална жена в шоуто.

Междувременно олимпийската гимнастичка Суниса Ли се появи „на полувремето” за Pink, подмарка на Victoria’s Secret, насочена към по-младите жени.

Не за първи път Victoria’s Secret си партнира с по-широк кръг от знаменитости. Преди завръщането си миналата година тя лансира VS Collective – група от посланици на марката, известни с това, че насърчават равенството между половете и позитивното отношение към тялото, припомня CNN.