Spotify готви повишение на цените заради нови услуги
Планирано е цената да се повиши от 10,99 евро на 11,99 евро на основните пазари, включително Европа
&format=webp)
Платформата за стрийминг Spotify се готви да повиши цените, тъй като инвестира в нови функции и се стреми да достигне 1 милиард потребители.
Това съобщава Financial Times, цитирайки съпрезидента и главен бизнес директор на компанията Алекс Норстром.
Повишенията ще бъдат придружени от планирани нови услуги и функции.
По-рано през август шведската компания заяви, че ще увеличи месечната цена на премиум индивидуалния си абонамент на някои пазари от септември, тъй като се стреми да подобри маржовете си на печалба.
Планирано е цената да се повиши от 10,99 евро на 11,99 евро на основните пазари, включително Южна Азия, Близкия изток, Африка, Европа, Латинска Америка и Азиатско-тихоокеанския регион.
„Повишаването и коригирането на цените и т.н. са част от нашите бизнес инструменти и ще ги използваме, когато това е целесъобразно“, заяви Норстром пред изданието.
Повишаването на цените, съчетано с усилията за намаляване на разходите през последните години, помогна на Spotify да постигне първата си годишна печалба миналата година.