Руснаци разработват „убиеца“ на YouTube
&format=webp)
Генералният директор на Mail.ru Group Борис Добродеев заяви, че компанията има намерение още през 2020 г. да пусне своя собствена видеоуслуга.
Платформата ще работи на базата на препоръки, кореспондиращи с интересите на потребителите. По същия начин, както това се случва в YouTube.
Шефът на руската компания отбеляза, че услугата няма да бъде пълно копие на YouTube, тъй като Mail.ru Group ще създаде продукт, който се основава на собствени възгледи и предпочитания.
Колкото до названието на услугата, засега информация за него няма.
Понастоящем Mail.ru Group предоставя на потребителите няколко интересни услуги.
Сред тях са и новите „Пулс“ и онлайн платформата „Кино Mail.ru”.
)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
,fit(1920:897)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)