Благодарение на впечатляващата пазарна премиера на новата Insignia, Opel е вече лидер в сегмента на средния клас автомобили в Европа. През първото пълно тримесечие от началото на продажбите на Insignia, Opel надмина всички конкуренти в сегмента на средния клас седани в Европа.

Продажбите на новата Insignia в повечето европейски страни започнаха през януари. Благодарение на високото търсене на новия флагман на Opel, през месец май се въвеждат три допълнителни смени за производството му в завода в Рюселсхайм. Получените поръчки вече достигнаха числото 100 000.

В Германия Opel отбеляза силни постижения в средния клас автомобили. Продажбите през първото тримесечие нарасна с 82% в сравнение със същия период на миналата година. Insignia е особено харесвана поради водещите й технологии.

Около 56% от купувачите са избрали новото поколение на адаптивните предни светлини (AFL+) с пет режима на работа. Други 80% от поръчките включват DVD навигационна система с цветен дисплей, а 35% - системата на ходовата част FlexRide.

Почти две трети от клиентите на Insignia искат колите им да бъдат оборудвани с по-големи гуми и колела: 40% избират 18-инчови гуми, а всеки трети купувач - 17-инчови.

Всеки втори купувач избира за колата си ортопедичните седалки със сертификат на престижната независима организация на експертите по ергономия и лекарите в Германия "Aktion gesunder Rücken" (AGR). Най-предпочитаният досега двигател е 2.0 CDTI със 160 к.с., поръчван от всеки трети клиент. И накрая, половината от купувачите избират дизелови двигатели.

В момента в европейските дилърствата се състои премиерата на комби версията Sports Tourer на Insignia, с която се очертава семейството на Insignia да получи нов тласък напред.

Най-новият член на това семейство, моделът с ниски вредни емисии Insignia ecoFLEX, предлага комбинация между динамично представяне и ниски емисии на CO2 само 136 г/км. Това става вследствие на понижения до 5.2 литра на 100 км разход на гориво. Този модел ще се предлага на пазара от лятото на тази година.