Четиридесет процента от съобщенията в социалната мрежа Twitter са „безсмислени", сочи изследване. Те са от рода на „в момента ям сандвич", сочи анализ на Pear Analytics, консултантска фирма.

Изследването е направено въз основа на случаен подбор на 2000 съобщения от тези в социалната мрежа.

Съобщенията са били групирани в шест категории - новини, спам, лична презентация, разговор, безсмислени съобщения и предаване на информация.

Проучването е стигнало до извода, че съобщенията класирани, като „безсмислени", са 811 или 40.55% от всички.

Съобщенията целящи да се завърже разговор са втората най-честа категория - 751 или 37.55%.

Личното представяне е категория със 117 съобщения или 5.85%, следвани от спам 3.75%.

Новините са заемали най-малък процент - 72 съобщения или 3.6%.