Ефектът Уол-Март

Книгата представя начините, по които компанията Уол-Март преформулира бизнес понятията, живота на служителите на фирмата и дори цялата американска икономика.
Авторът Чарлз Фишман ни отвежда в света на самите пазари, разкрива как Уол-Март сваля толкова бързо цените и как действително се поддържат тези всекидневни ниски цени.
Уол-Март e не само най-могъщата компания в света, казва Фишман, но определя и правилата, по които фирмите трябва да правят бизнес. Никоя компания не е толкова ругана и същевременно толкова уважавана.
Уол-Март вече не е търговец на дребно, а се е превърнал в екосистема. Всеки, който иска да разбере съвременните сили, движещи света, трябва на първо време да разкрие скритата и трансформираща мощ на Уол-Март ефекта.
Фишман разглежда Уол-Март не като добро или зло, а просто като доказателство за факта, че модерният живот трудно би могъл да бъде разбран, а още по-малко контролиран.
„Навлизането“ в тайните на Уол-Март завинаги ще промени вашите представи за маркетинга и бизнеса.
Поредицата „Световни бизнес империи“ на ИК „Сиела“ включва историите на едни от най-известните и успешни световни компании.
Фирмите са подбрани така, че да има представители на различните видове бизнес – телекомуникации, мебели, кафета, както и две компании, които са сред най-успешните търговци в света. Книжките са малки, но пълни с ценни практически съвети и примери от реалния пазар.
Автор: Чарлз Фишман
Издателство: Сиела
Цена 12 лв.
Вижте още:
Да правим бизнес като Nokia
Очаквайте още в поредицата:
Да правим бизнес като Сони от Шу Шин Лу
Да правим бизнес като Бил Гейтс от Дес Диърлъв
Да правим бизнес като Ейвън от Лаура Клепацки
)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)