Компанията за бебешка храна на Дженифър Гарнър Once Upon a Farm обяви, че е подала заявление за регистрация в Комисията за ценни книжа и борси на САЩ (SEC).

Тя възнамерява да регистрира обикновените си акции като OFRM на Нюйоркската фондова борса, след като получи одобрение, съобщава CNBC.

Според подадената заявка за IPO, компанията е увеличила шестмесечните си приходи към 30 юни с 66%. В заявката тя обаче признава, че има „история на загуби и не можем да бъдем сигурни, че ще постигнем или поддържаме рентабилност“.

Goldman Sachs и J.P. Morgan действат като съвместни водещи консултанти по листването на борсата, съобщи още компанията.

Основана през 2015 г. от Касандра Къртис и Ари Раз, Once Upon a Farm продава храни бебешки и детски храни с мисия да предоставя питателна кухна за най-малките, преди да разшири предлагането си за деца от всички възрасти.

Компанията, базирана в Бъркли, продава разнообразие от охладени пакети и овесени барове, замразени ястия и закуски.

Всичките й над 115 продукта са биологични, без ГМО, не съдържат добавена захар и са без изкуствени аромати, оцветители и консерванти, посочват от компанията.

15-пакет от най-продавания им Dairy-Free Smoothie Variety Pack се продава на цена 61,50 долара, според уебсайта им.

Актрисата Дженифър Гарнър, носителка на престижното отличие „Златен глобус“, се присъединява към Once Upon a Farm като съоснователка през 2017 г.

Холивудската звезда публикува в личния си Instagram постове за семейната си ферма в Локуст Гроув, Оклахома, която според компанията е източник на вдъхновение за продуктите им.

Once Upon a Farm не отговори на запитването за коментар от CNBC.