Холивудската любимка и звезда от А листата Дженифър Анистън преди ден беше гост в The Late Show на Стивън Колбърт, където представи новия сезон на хитовия сериал The Morning Show.

Тя пристигна за участието си в предаването облечена с черна мини рокля с гол гръб и ексцентричен колан с паднала талия – свежа версия на класическата малка черна рокля (известна още като LBD), дело на Том Форд, дизайнера, с когото поддържа близки отношения от 90-те насам, пише CNN.

Още преди да лансира едноименната си марка през 2005 г., моделите на Форд бяха предпочитани от Анистън за кориците ѝ на списания и появите на червения килим.

Тя дори участва в последната му модна кампания за Gucci през 2004 г. (през същата година Форд се оттегли от поста на дизайнер на италианската модна къща, който заемаше от 1994 г.).

„Ходя при него за модни съвети“, споделя Анистън в интервю за списание Glamour през 2010 г.

Getty Images

Когато Том Форд стартира своя собствена марка през 2005 г., близката им връзка в областта на модата разцъфтява още повече.

През 2011 г. дизайнерът пусна на пазара кожена чанта, която кръсти „Дженифър“, вдъхновен именно от актрисата, която притежаваше модела в кафяво, черно и овърсайз, и често го носеше през 2010-те години в комбинация с очила „Дженифър“, също проектирани за нея от Том Форд.

И докато в днешни времена марката Tom Ford навлиза в нова ера с дизайнера Хайдер Акерман начело, звездата от „Приятели“ все още е нейна представителка.

В началото на този месец тя се завърна отново в списание Glamour, този път на корицата е заедно с колегите си от Morning Show, облечена в сиво сако и панталони Tom Ford.

Тоалетът във вечерното шоу преди ден е доказателство, че приятелството с дизайнера, което продължава вече над 30 години, все още остава силно и неподвластно на времето – както и репутацията на еталон за стил и елегантност.