LinkedIn тества нов продукт за видеореклами по време на стрийминг
&format=webp)
Социалната платформа LinkedIn, собственост на Microsoft, заяви, че работи по продукт за видеореклама, който ще позволи на търговците да насочват потребителите докато те гледат съдържание в стрийминг услуги.
Това се случва, след като LinkedIn въведе функции с изкуствен интелект, които помагат на рекламодателите да пишат съдържание, като част от стратегията за разширяване на бизнеса в момент, когато икономическата несигурност засегна рекламните бюджети, пише Reuters.
"Видеорекламите могат да променят начина, по който марките достигат до аудиторията си и я ангажират", казва Пери Прайс, вицепрезидент на маркетинговите решения в LinkedIn.
Приходите на компанията скочиха с 34% до 3,5 млрд. долара миналата година, главно заради силния пазар на труда и продажбите на реклами и абонаменти в областта на набирането на персонал или свързване с потенциални клиенти.
Същевременно, преди месец LinkedIn съобщи, че съкращава 716 работни места. Освен това, в плановете на компанията е спиране на приложението за работа, насочено към Китай.
Другото приложение, наречено InCareers, ще бъде постепенно премахнато до 9 август, заявиха от LinkedIn.
"Въпреки първоначалния ни напредък InCareer се сблъска с ожесточена конкуренция и предизвикателен макроикономически климат, което в крайна сметка ни доведе до решението за прекратяване на услугата", заяви компанията пред потребителите на уебсайта.
)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
,fit(1920:897)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)