Грешна фактура на БТК кандидат за Гинес

Пенсионерка от столичния квартал "Надежда" е готова да кандидатства за рекордите на Гинес, след като се оказа, че е говорила цяло денонощие по домашния си телефон, без да се откъсне от него дори за секунда.
Преди месец Снежанка Гелева получава шокираща телефонна сметка - 152 лв. Обикновено месечният й дълг към БТК не надвишава 15 лв., затова самотната пенсионерка преглежда разпечатката.
"От детайлизираната сметка се вижда, че съм набирала многократно един и същи телефон, на болница, регистратури съм въртяла основно, и то тази регистратура, която съм въртяла най-много, набирала съм я през 2 часа, на секундата, като разговорът се отчита като двучасов", заяви Снежанка Гелева.
Избраният номер е на Националния кардиологичен център. Снежанка действително е пациент на болницата, оперирана е от сърце и във въпросния ден е опитвала да се свърже.
"Никой не ми е отговарял, никой не е вдигал. Исках да запиша час и не успях", разказа жената.
Дни по-късно, когато отива на място, й обяснили, че вътрешните номера в болницата са били сменени. После пристига и "честитката" от БТК. От компанията признали, че вероятно има грешка и дублиране на сметки, но въпреки това й спрели телефона заради неплатената сума.
"Казаха ми, че редът е да пусна жалба и в едномесечен срок ще ми бъде отговорено. Направих такава, но след това не последва нищо. Да ме номинират за Гинес. Как може да се набира 11 пъти по едно и също време, в една и съща секунда, през 2 часа прекъсване. Няма ден, няма нощ. Ами не съм ли достойна за Гинес?", коментира Снежанка Гелева.
От БТК признаха грешката си - получило се неразпадане на връзката и пуснаха телефона на жената. И заявиха, че не водят статистика колко често се случва това. Остава въпросът колко от нас се сещат да проверят сметките си за фалшиви обаждания. И трябва ли винаги да се намесват медиите, за да се пребори бюрокрацията?
Източник: bTV