Специалистите, занимаващи се с продажби, играят една от най-важните роли във всяка една компания – независимо от нейния размер и сферата, в която оперира. Тяхната работа стимулира приходите, привлича и задържа клиенти и като цяло подпомага растежа на бизнеса. По друг начин казано, отдел „Продажби“ е своеобразен гръбнак на всеки бизнес, тъй като неговата работа е свързана не само с дистрибуцията на продукти и услуги, а и с изграждане и управление на взаимоотношения, разбиране на нуждите на клиентите и създаване на решения, които отговарят на тези нужди.

Тази ключова позиция на този тип звена превръща ролята на експерта по продажби в разделителна граница между провала и успеха на една бизнес организация, а неговите знания и умения – в основно конкурентно предимство.

Водени от това разбиране, от Sales Club за трета поредна година събират представители на различни индустрии у нас, които в рамките на Sales Club Conference 2024 ще споделят опит и добри практики в сферата на продажбите.

„Идеята за конференция, създадена от предприемачи за предприемачи, се зароди през 2022 г., когато нашият екип осъзна нуждата от модерна бизнес платформа, която да “разнищва” актуалните проблеми и новости в сферата. Нашата цел е да развиваме една динамична физическа и дигитална среда, в която се обменят идеи, споделят се иновации, разискват се казуси и се създават контакти. Не на последно място Sales Club Conference създава активна връзка между бизнеса, институциите и потребителите“, разказва пред Profit.bg Васил Янев, управляващ партньор в организацията и управител на дигитална агенция SFC с дългогодишен опит като търговски директор, сключил множество успешни сделки и дългосрочни партньорства..

Васил Янев, управляващ партньор в Sales Club и управител на дигитална агенция SFC.

След две изключително успешни издания на инициативата през 2022 и 2023 година, към днешна дата екипът на Sales Club е зает с подготовката на тазгодишното събитие, а темите и гостите в него са подбрани изцяло с оглед на настоящата икономическа среда и актуалните проблеми и иновации, „които трябва да бъдат част от публичния разговор за бизнес“.

Един от панелите, например, ще бъде посветен на B2B продажбите в дигиталната ера, а друг – на продуктите и услугите на бъдещето и ролята на иновациите и автоматизацията за бизнес развитието на една компания. Новите B2B и B2C канали също са залегнали в програмата на Sales Club Conference 2024, както и значението на „етичния бизнес“ и конкурентните предимства, които дава този модел.

„След внимателен анализ нашият екип се спря на 4 основни опорни точки, на които ще бъдат посветени 4-те дискусионни панела на третото ни издание: новите стратегии за успешни В2В продажби, новите клиентски потребности и маркетинг канали, инвестициите и финансовите инструменти, от които могат да се възползват предприемачите, както и автоматизациите и иновациите в бизнеса“, изброява Васил Янев, а попитан за предизвикателствата пред професионалистите в сферата, добавя:

„Със сигурност динамичната икономическа обстановка е фактор при реализирането на В2В или В2С продажби. Но също така трябва да се вземат предвид и все по-високата информираност на крайния потребител, непрекъснато променящите се тенденции в различните сфери и необходимостта от адекватен маркетинг, който да е в синхрон с усилията на sales отдела“.

А кое е най-важното за един добър търговец?

„Както при всички други служители и тук важи правилото, че винаги трябва да се наемат хора със страст към съответната дейност. Прави ни впечатление, че все повече компании наемат кадри без много опит, които обучават, развиват и с които работят в дългосрочен план“, отговаря управляващият партньор на Sales Club.

Ние ежедневно развиваме нашата изключително активна онлайн общност, до която всеки гост на конференцията може да получи достъп. Очаквайте на самата конференция да обявим нещо ново и изключително интересно, което да заинтригува всички посетители.

Затова и екипът на Sales Club Conference си е поставил за цел да продължи да среща на едно място начинаещи и опитни предприемачи, доказани бизнес лидери и професионалисти от различни области, които да обменят опит, знания и контакти и да осигуряват приемственост на полето на тази толкова важна бизнес роля.

„Ние ежедневно развиваме нашата изключително активна онлайн общност, до която всеки гост на конференцията може да получи достъп. Очаквайте на самата конференция да обявим нещо ново и изключително интересно, което да заинтригува всички посетители. Това е единствената конференция, посветена изцяло на актуалните теми, новости, предизвикателства и предимства, които са част от бизнес екосистемата у нас. Нашето трето събитие ще очаква всички гости с още повече вълнуващи срещи и дискусии, интересни и полезни презентации и възможности за нетуъркинг“, казва в заключение Васил Янев.