Trendy
Две момчета преди и след микрофона: Как Acquired стана любимият подкаст в света на бизнеса?
Стратегии/Лидерство

Две момчета преди и след микрофона: Как Acquired стана любимият подкаст в света на бизнеса?

Бен Гилбърт и Дейвид Розентал привличат слушателите със способността си да изследват компаниите достатъчно дълбоко и да превръщат бизнес казуси в завладяващо съдържаниеБен Гилбърт и Дейвид Розентал привличат слушателите със способността си да изследват компаниите достатъчно дълбоко и да превръщат бизнес казуси в завладяващо съдържание

прочети

Trendy
Поколението Алфа има милиарди покупателна способност – и иска Nike и Starbucks
Стратегии/Лични финанси

Поколението Алфа има милиарди покупателна способност – и иска Nike и Starbucks

Най-младите потребители имат зашеметяващо финансово влияние – както върху икономиката, така и върху родителите сиНай-младите потребители имат зашеметяващо финансово влияние – както върху икономиката, така и върху родителите си

прочети

Парите не са добър начин за измерване на успеха, настоява Ричард Брансън
Стратегии/Вдъхновение

Парите не са добър начин за измерване на успеха, настоява Ричард Брансън

Търсете възможности, които намирате за интересни и вълнуващи. Това е рецепта за по-голямо щастие, отколкото ако мислите само за крайния финансов резултат, съветва милиардерътТърсете възможности, които намирате за интересни и вълнуващи. Това е рецепта за по-голямо щастие, отколкото ако мислите само за крайния финансов резултат, съветва милиардерът

прочети

Искате да повишите продуктивността си? Ходете на кино по време на работа
Стратегии/Офис тенденции

Искате да повишите продуктивността си? Ходете на кино по време на работа

Мисленето, базирано на резултати, е свързано с разбирането, че хората не са еднакво продуктивни през целия работен денМисленето, базирано на резултати, е свързано с разбирането, че хората не са еднакво продуктивни през целия работен ден

прочети

Защо служителите използват изкуствен интелект тайно?
Стратегии/Изкуствен интелект

Защо служителите използват изкуствен интелект тайно?

Според ново проучване на Microsoft и LinkedIn все още има опасения, че тази зараждаща се технология ще замени работните местаСпоред ново проучване на Microsoft и LinkedIn все още има опасения, че тази зараждаща се технология ще замени работните места

прочети

Стратегии

Trendy
Две момчета преди и след микрофона: Как Acquired стана любимият подкаст в света на бизнеса?
Стратегии/Лидерство

Две момчета преди и след микрофона: Как Acquired стана любимият подкаст в света на бизнеса?

Бен Гилбърт и Дейвид Розентал привличат слушателите със способността си да изследват компаниите достатъчно дълбоко и да превръщат бизнес казуси в завладяващо съдържаниеБен Гилбърт и Дейвид Розентал привличат слушателите със способността си да изследват компаниите достатъчно дълбоко и да превръщат бизнес казуси в завладяващо съдържание

прочети

Trendy
Поколението Алфа има милиарди покупателна способност – и иска Nike и Starbucks
Стратегии/Лични финанси

Поколението Алфа има милиарди покупателна способност – и иска Nike и Starbucks

Най-младите потребители имат зашеметяващо финансово влияние – както върху икономиката, така и върху родителите сиНай-младите потребители имат зашеметяващо финансово влияние – както върху икономиката, така и върху родителите си

прочети

Парите не са добър начин за измерване на успеха, настоява Ричард Брансън
Стратегии/Вдъхновение

Парите не са добър начин за измерване на успеха, настоява Ричард Брансън

Търсете възможности, които намирате за интересни и вълнуващи. Това е рецепта за по-голямо щастие, отколкото ако мислите само за крайния финансов резултат, съветва милиардерътТърсете възможности, които намирате за интересни и вълнуващи. Това е рецепта за по-голямо щастие, отколкото ако мислите само за крайния финансов резултат, съветва милиардерът

прочети

Защо служителите използват изкуствен интелект тайно?
Стратегии/Изкуствен интелект

Защо служителите използват изкуствен интелект тайно?

Според ново проучване на Microsoft и LinkedIn все още има опасения, че тази зараждаща се технология ще замени работните местаСпоред ново проучване на Microsoft и LinkedIn все още има опасения, че тази зараждаща се технология ще замени работните места

прочети

Искате да повишите продуктивността си? Ходете на кино по време на работа
Стратегии/Офис тенденции

Искате да повишите продуктивността си? Ходете на кино по време на работа

Мисленето, базирано на резултати, е свързано с разбирането, че хората не са еднакво продуктивни през целия работен денМисленето, базирано на резултати, е свързано с разбирането, че хората не са еднакво продуктивни през целия работен ден

прочети

Apple се извини след смазващата реакция към рекламата на iPad
Стратегии/Маркетинг и медии

Apple се извини след смазващата реакция към рекламата на iPad

Нова кампания, показваща унищожаването на творчески инструменти и предмети, няма да бъде излъчена по телевизията след критикитеНова кампания, показваща унищожаването на творчески инструменти и предмети, няма да бъде излъчена по телевизията след критиките

прочети

Служители питат лидерите на Google защо не усещат финансово и морално силните корпоративни печалби
Стратегии/Лидерство

Служители питат лидерите на Google защо не усещат финансово и морално силните корпоративни печалби

Работещите в компанията продължават да се оплакват от липса на доверие и изискване да работят в по-кратки срокове с по-малко ресурси, както и от намалените възможности за кариерен напредъкРаботещите в компанията продължават да се оплакват от липса на доверие и изискване да работят в по-кратки срокове с по-малко ресурси, както и от намалените възможности за кариерен напредък

прочети

„Да смажеш творческите мечти“: Apple предизвика недоволство с новата реклама на iPad
Стратегии/Маркетинг и медии

„Да смажеш творческите мечти“: Apple предизвика недоволство с новата реклама на iPad

Във видеоклипа „Crush“ брандът размазва свързани с изкуството инструменти, за да илюстрира възможностите на новото си устройство. Някои критици видяха в това зловещо послание, свързано със силата на изкуствения интелект да замени човешката креативностВъв видеоклипа „Crush“ брандът размазва свързани с изкуството инструменти, за да илюстрира възможностите на новото си устройство. Някои критици видяха в това зловещо послание, свързано със силата на изкуствения интелект да замени човешката креативност

прочети

Като топъл хляб: Продажбите на златни кюлчета в магазините на Южна Корея растат
Стратегии/Пазари

Като топъл хляб: Продажбите на златни кюлчета в магазините на Южна Корея растат

Най-голямата верига CU си сътрудничи с Korea Minting and Security Printing Corporation, предлагайки на клиентите разнообразие от мини златни кюлчета с тегло между 0,1 и 1,87 грамаНай-голямата верига CU си сътрудничи с Korea Minting and Security Printing Corporation, предлагайки на клиентите разнообразие от мини златни кюлчета с тегло между 0,1 и 1,87 грама

прочети

Борбата за бакшиша е безмилостно жестока: Dominos дава отстъпки на щедри клиенти
Стратегии/Маркетинг и медии

Борбата за бакшиша е безмилостно жестока: Dominos дава отстъпки на щедри клиенти

Пицарията дава 3 долара бонус за бъдеща онлайн поръчка за всеки 3 долара оставен бакшиш. Слоганът на промоцията е: "Ти даваш, ние даваме"Пицарията дава 3 долара бонус за бъдеща онлайн поръчка за всеки 3 долара оставен бакшиш. Слоганът на промоцията е: "Ти даваш, ние даваме"

прочети

Хауърд Шулц настоява мениджърите на Starbucks да прекарват повече време зад бара
Стратегии/Лидерство

Хауърд Шулц настоява мениджърите на Starbucks да прекарват повече време зад бара

Бившият главен изпълнителен директор на веригата споделя съвети за обръщане на спада в продажбите в LinkedInБившият главен изпълнителен директор на веригата споделя съвети за обръщане на спада в продажбите в LinkedIn

прочети

На живо и нефилтрирано: Netflix се впуска към предавания в реално време
Стратегии/Маркетинг и медии

На живо и нефилтрирано: Netflix се впуска към предавания в реално време

Платформата решава да преработи телевизията по свой образ и подобиеПлатформата решава да преработи телевизията по свой образ и подобие

прочети

ТЪРСЕНЕ

СПОДЕЛИ

МЕНЮ